sobota, 24 grudnia 2011

Zakup książki do nauki języka Darija ( marokański - arabski)

Przeglądałam dzisiaj ofertę księgarni w zakresie książek do nauki języka Darija.
Dostępne pozycje (oczywiście angielskojęzyczne ) :



Rozmówki Marokańskie - Lonely Planet Moroccan Arabic Phrasebook



A Basic Course in Moroccan Arabic with MP3 Files (Georgetown Classics in Arabic Languages and Linguistics series)



Traveltalk Moroccan Arabic: Traveler's Survival Kit 

[With BookWith Audio Guide] (Arabic Edition)



Moroccan Arabic: Shnoo the Hell is Going On Hnaa? 

A Practical Guide to Learning Moroccan Darija - the Arabic Dialect of Morocco



A Dictionary of Moroccan Arabic: Moroccan-English/English-Moroccan 

(Georgetown Classics in Arabic Languages and Linguistics series) (Arabic Edition)




A Short Reference Grammar of Moroccan Arabic 

(Georgetown Classics in Arabic Languages and Linguistics series) (Arabic Edition) 













3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten język obcy wydaje mi się bardzo odległy i w sumie jak wszystkie języki arabskie na pewno jest ciężki do nauczenia się. Zdecydowanie wolę język angielski na kursie w szkole językowej https://lincoln.edu.pl ponieważ wiem, że taka nauka z pewnością zaowocuje w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mnie zastanawiało po co uczyć się tak egzotycznych języków. Mi całkowicie wystarcza nauka języka niemieckiego przy wykorzystaniu aplikacji https://www.jezykiobce.pl/niemiecki/1098-ifiszki-niemiecki-1000-najwazniejszych-slow-aplikacja-mobilna.html gdzie odnajduję wszystko to czego mi potrzeba.

    OdpowiedzUsuń